ساده ترین روش کسب درآمد از طریق اینترنت

بدون هیچ سرمایه ای پولدار شوید !؟

ساده ترین روش کسب درآمد از طریق اینترنت

بدون هیچ سرمایه ای پولدار شوید !؟

راهنما ثبت نام

دوستان عزیز سلام قبل از خواندن متن یه توضیح کلی بدم . اول اینکه این فعالیت یک فعالیت هرمی نیست و دوم اینکه اصلا لازم نیست هیچ پولی بپردازید. من اول فکر کردم قضیه شوخیه اما  چند روز پیش یکی از دوستانم اولین ده هزار دلار خودش (ده میلیون تومان) رو دریافت کرد ! یادتان باشد حتی بدون گرفتن زیرمجموعه هم میتوانید درآمد داشته باشید ... . لازم به ذکره همین دوستم قبلا چندین بار به من گفته بود عضو شوم ولی من باور نکرده بودم و حالا افسوس  

می خورم. 

حالا گذاشتم شما هم سهیم شوید. دیدنش که ضرر نداره!!!!پس رو عکس بالا یا پایین صفحه کلیک کن همین الان 

  

 

دوستان عزیز سلام قبل از خواندن متن یه توضیح کلی بدم . اول اینکه این فعالیت یک فعالیت هرمی نیست و دوم اینکه اصلا لازم نیست هیچ پولی بپردازید. من اول فکر کردم قضیه شوخیه اما  چند روز پیش یکی از دوستانم اولین ده هزار دلار خودش (ده میلیون تومان) رو دریافت کرد ! یادتان باشد حتی بدون گرفتن زیرمجموعه هم میتوانید درآمد داشته باشید ... . لازم به ذکره همین دوستم قبلا چندین بار به من گفته بود عضو شوم ولی من باور نکرده بودم و حالا افسوس می خورم.  

در این روش شما تنها با عضویت رایگان در سایتی که در زیر به شما معرفی میشود و کلیک بروی لینک تبلیغاتی که به شما داده میشود میتوانید در ازای مشاهده ی هر تبلیغ ۱۰ دلار دریافت کنید .

روشی رو که در حال حاضر میخواهیم به شما معرفی کنیم ، یکی از ساده ترین و پر سود ترین راهها برای کسب درآمد بالا از اینترنت است .

دوستان من در اینجا یک سایت معتبر رو به شما معرفی میکنم که میتوانید در این سایت عضو شوید . به ازای هر کلیک که شما انجام میدید 10دلار پرداخت میکنند که در مراحل بعد در مورد نحوی عضویت به شما توضیح میدم. دقت کنید هر کلیک 10 دلار است یعنی معادل تقریبا 10000 تومان. سایت های مشابه خیلی هنر کننده به ازاء هر کلیک 1 دلار می دهند، یعنی 1000 تومان

این سایت میانگین در روز به شما  ۵ تا ۱۰ لینک تبلیغاتی میدهد که شما با مشاهده روزانه اونها میتونید روزی ۵۰ تا  ۱۰۰ دلار درآمد کسب کنید .

به همین راحتی ، پس از اینکه درآمد شما در سایت به سقف 10000 دلار رسید  با درخواست پرداخت پورسانت برای سایت ، میتونید این مبلغ رو بروی یکی از حساب های paypal و یا AlertPay ( که هر دو از حسابهای مالی اینترنتی معتبر میباشند ) دریافت کنید . 

 توجه داشته باشید که شما با صرف 5 دقیقه در روز و چند کلیک حداقل میتوانید بدون هیج فعالیتی، روزی . ۵۰دلار برای خود پس انداز کنید.(البته شما می توانید با فعالیتی بیشتر تا هفته ای 1000 دلار یا 10000دلار نیز پیش بروید) این فرصت طلایی را از دست ندهید

 

مرحله اول : ( ثبت نام )
ابتدا روی بنر های بالا یا پایین وبلاگ و یا روی لینک زیر کلیک میکنید

http://www.tendollarclick.com/index.php?ref=loder

پس از وارد شدن به سایت  روی این لینک زیر در سایت کلیک کنید. و مراحل ثبت نام که خیلی ساده است میاد که لازم به توضیح نیست.

  

Join TenDollarClick Today !   

 
روش کار با این سیستم :


Click Links ( کلیک بروی لینک ها ) : در این روش که بسیار راحت و بی دردسر است تنها با کلیک کردن بروی لینکها و برای هر لینک 60ثانیه صبر کردن میتوانید 10 دلار کسب کنید .

ابتدا به قسمت Earning Area بروید . سپس بروی گزینه Click Links کلیک کنید .

 pic2

  پس از وارد شدن به قسمت Click Links در صورتی که لینکی برای کلیک کردن موجود باشدبا کلیک بروی آنها صفحه ای جدید باز میشود که در بالای آن یک ثانیه شما معکوس وجود دارد .  

 پس از گذشت ۶۰ثانیه انتظار در همان قسمت عددی برای شما به همراه 4چهار عدد دیگر به نمایش در می آید . شما میبایست در میان این چهار عدد بروی آن عددی کلیک کنید که سیستم به شما نشان داده است . 

 

 

  ( این کار برای جلوگیری از سوء استفاده در سیستم میباشد ) . پس از آن ، همان صفحه مجدد بارگذاری میشود و شما میتوانید آن را ببندید .

 

Your Downline ( گرفتن زیر مجموعه ) :

 شما می توانید با معرفی این سیستم به دوستان خود نیز ، به درآمد خود بی افزایید . به این ترتیب که با وارد شدن به قسمت Your Downline و گرفتن لینک معرفی به دوستان و ارسال لینک و معرفی سیستم به دوستان خود ، در صورتی که آنها ثبت نام خود را تکمیل کنند و به کسب درآمد بپردازند از 50٪ درآمد آنها بصورت مستقیم از طرف سایت بهره مند شوید . یعنی در صورتی که دوست شما که از طریق شما در این سیستم ثبت نام کرده باشد 1000 دلار درآمد کسب کند 500 دلار هم علاوه بر 1000 دلار دوستتان به حساب شما وارد میشود .

دریافت پورسانت :

پس از اینکه درآمد شما به سقف 1۰000 دلار برسد با رفتن به قسمت Withdraw می توانید به آسانی پورسانت خود را بروی یکی از حسابهای paypal و یا alertpay دریافت کنید . برای دریافت این مبلغ مستلزم این میباشد که شما یکی از این حساب ها را داشته باشید و یا به حساب دوست و آشنایان خود انتقال دهید . ( در پست بعد روش ایجاد اینگونه حساب ها و دریافت پورسانت به ریال به شما عزیزان آموزش داده می شود )

از عزیزانی که قصد ثبت نام دارند و یا قبلا ثبت نام کردند تقاضا می کنم که کار را جدی گرفته و خیلی راحت در حساب پیشرفت کنند و برای کسب اطلاعات درباره این سایت به این وبلاگ در آینده نیز مراجه کنند و در کل پی گیر باشند من هر اطلاعتی که به درد همگی بخورد را در اینجا قرار خواهم داد ضمنا من خودم در ALTERPAY حساب دارم .

برای افزایش حساب نکات زیر اهمیت زیادی دارد

1-پس از ثبت نام سعی در گرفتن زیر مجموعه کنید که اگر این مقدار به حد قابل توجهی برسد تقریباً در آمد ثابتی دارید

2.Earning Area رو هر 2 ساعت چک کنید،معمولاً  به صورت بسته های 5-6 لینکی و 3 لینکی و 1 لینکی به شما در طول روز لینک میدهد
3.اگر برایتان میسر هست صفحه سایت رو همیشه باز نگاه دارید و logout نکنید.
4.اگر در صفحه Earning Area رفتید و پایین click links مشاهده کردید که تو قسمت paid to signup لینک آمده فرصت رو غنیمت شمارید.
رفتن به این لینک در آن روز باعث میشود که برای شما در طول آن روز حدود 6 تا 10 $ لینک اضافه بیاید
البته باید طبق دستور عملی که در زیر صفحه
Paid to signup توضیح میدهد عمل کنید که بعد از 2  3 بار خراب کردن دستتون میاد(باید زبانتون خوب باشه)
5.اگر صاحب سایت یا وبلاگ معروف هستین میتوانید از قسمت promote ,بنر تبلیغاتی لینک خود را دریافت کرده و در سایت خود قرار دهید تا موجب افزایش زیر مجموعه شود
6.در طول روز حدود 8 تا 10 لینک همیشه میآید ،،حتی اگر زیر مجموعه هم نگیرید میتوانید روزی 8 الی 10 دلار با کلیک خالی در آمد داشته باشید

دوستان توجه کنن که هرگز بیشتر از 1 اکانت نسازند،چون سریعاً شناسایی میشوند و حساب آنها مسدود میشود.

 

آموزش افتتاح حساب در Alertpay وچگونگی انتقال حساب از بانک های الکترونیکی به داخل ایران

 

alertpay یک سیستم حساب بانکى الکترونیکى همانند e-gold است که کشور ایران روبه دلیل تحریم فعلاقبول نمیکند(((دوستان عزیز چون کشورمون در حال حاضر در تحریم هستش بهتره که برای انتخاب کشور کشور تاجیکستان رو انتخاب کنید چون زبان رسمی این کشور هم فارسی است در صورت بوجود امدن مشکل میتونید به راحتی اون رو حل بکنید.)))و به ازاى هر زیرمجموعه به شما 10دلار میدهد و شما میتوانید این پول را به راحتى از alertpay به e-gold منتقل کنید و برا ى خود درآمد بسازد.همچنین شما می توانید با پول بدست آمده خرید اینترنتی کنید.یا توسط ویزای خود ابتدا به این شرکت پول خود را واریز و سپس خرید اینتزنتی کنید.

لازم به ذکر که این بانک به همراه بانک paypal تنها راه انتقال پول درامد شما به بانکهای الکترونیکی هستش پس زودتر در این سایت به روشی که در بالا و پایین گفته شده ثبت نام کنید.

هشدار: برای ورود به بانک های الکترونیکی حتما از پروکسی (فیلترشکن) استفاده نمایید. در غیر این صورت حساب شما مسدود خواهد شد. کافیه فقط یک بار بدون پروکسی به این بانک ها login کنید، این سایت ها متوجه ملیت شما خواهند شد و مطمئن باشید که حسابتان مسدود می شود.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.وقتی صفحه باز شد بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

 https://www.alertpay.com

و سپس :

2-بر روی گزینه sign up کلیک نمایید
3- در قسمت Choose your Country یک کشور انتخاب نمایید . مثلا آلمان : Germany و سپس بر روی تصویر مربوط به Personal Starter کلیک کنید.
4- در قسمت First Name یک نام وارد کنید
5- در قسمت Last Name یک فامیلی برای خود انتخاب کنید. مهم نیست که این نامها واقعی باشند یا خیر. مثلا انتخاب کنید kolerna
6- در قسمت Phoneهم یک شماره تلفن بدهید.
7- در اینجا Address 1 یک آدرس وارد کنید مثل : Carl of Ossietzky road 53 02826 Goerlitz
8- در این قسمت یک شهر را انتخاب کنید City / Town : مثل Berlin
9- Region اینجا بنویسید : N/A
10- Postal Code: و حال یک کد پستی 10 رقمی بنویسید. و سپس کلید Next را بزنید
11- در صفحه بعد در قسمت Email Address ایمیل خود را وارد کنید.
12- در قسمت Password یک پسورد برای خود را وارد کنید مثل 123456
13- . در قسمت Re-enter Password پسورد بالا را تکرار کنید.
14- حال باید به 2 سوال که از خود می پرسید و آنرا در سایت ثبت می کنید پاسخ دهید. فراموش نکنید که ایمیلی را که در سایت ثیت نمودید و پسوردی را که چند لحظه پیش انتخاب کردید و پاسخ سوالاتی که هم اکنون وارد خواهید کرد را در جایی یادداشت نمایید زیرا بعدا به آنها نیاز خواهید داشت.
15- در قسمت Question 1 یک سوال برای خواد انتخاب نمایید. مثلا آخرین سوال را انتخاب کنید که نوشته City Of Birth? که یعنی در کدام شهر متولد شده اید.
16- در قسمت Answer 1 یک جواب به سوال فوق بدهید. مثلا بنویسید Tehran یا shiraz و یا حتی مثلا berlin . مهم این است که بعدا یادتان باشد که به این سوال چی جواب داده بودید
17- در قسمت Question 2 باید یک سوال دیگر هم مطرح نموده و به آن پاسخ دهید. به عنوان مثال What is your favorite animal? را انتخاب نموده و نام یک حیوان را در مقابل آن بنویسید
18- و سپس حروف و اعدادی را که در پایین صفحه مشاهده می کنید را وارد نموده و پس از تیک زدن گزینه I agree to AlertPay's بر روی Register کلیک کنید
19- در صفحه بعد چنین پیامی را مشاهده خواهید کرد

Thank you for registering with AlertPay! An email has been sent to the email address you entered. Please log in to your email account and click on the link to validate your email to continue the registration process

گر چنین پیغامی مشاهده نشد یعنی اینکه یکی از موارد را اشتباه وارد کردید که باید آنرا اصلاح نمایید.

حال باید به ایمیل خود مراجعه نموده و ایمیلی را که سایت آلرت پی برای شما ارسال نموده است را باز نموده و بر روی لینکی که داخل آن است کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.

بعد از کلیک روی لینکی که توسط کمپانی آلرت پی ارسال شده بود شما وارد صفحه ای از سایت آلرت پی می شوید که ایمیل شما در آنجا نوشته شده است و شما باید پسوردی را که در زمان ثبت نام در سایت آلرت پی انتخاب کرده بودید را در کادر زیر آن وارد کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید. برای اینکه شما هم زیر مجموعه پیدا کنید بعد از Login کردن بر روی گزینه Earn Money  کلیک کنید و کد مربوط به Reffral را دریافت کنید.

 به دلیل تحریم ایران، امکان دریافت مستقیم از این سایت ها وجود ندارد. حتی اگر بانک های الکترونیکی متوجه شوند که صاحب حساب، یک فرد ایرانی می باشد، بلافاصله حساب را مسدود خواهند کرد.

برای دریافت پول در داخل ایران راه های زیادی وجود دارد که به چند مورد اشاره می شود:


1. این بانک ها در اکثر کشور ها مثل ترکیه، امارات و حتی بحرین شعبه دارند. اگر شما دوست یا آشنایی ساکن در خارج دارید، می تواند پول شما را برایتان دریافت کرده و به حساب داخل ایران واریز نماید. یا اگر می توانید تا بحرین یا امارات بروید، و خودتان پول را دریافت نمایید.

2. در این روش شما یک حساب ارزی (معمولاً در بانک رفاه باز میکنید و سپس از حساب های خارجی پول را به حساب خود واریز می کنید) که البته روش کمی نامطمئن می باشد زیرا در انتقال پول ممکن است بدلیل ارتباط شما با بانک های ایرانی و ... حساب بانکی و تمام پول شما را تصرف کنند.

3.مطمئن ترین راه است اینکه شما به صرافی ها مراجعه می کنید و در صورت ارائه خدمات حساب پی پال و ... خود را به حساب پی پال و ... آن ها منتقل می کنید و در ازاء کارمزد 2 الی 6درصدی پول نقد شما را در محل به شما تحویل می دهند.بهتر است بدانید درصد کارمزد برای سایت های متفاوت اختلاف دارد مثلا معمولاً برای e-gold حدود 6درصد و برای پی پال حدود 2 یا 3 درصد می باشد.

4. افراد و شرکت های واسطه ای در ایران هستند که حاضرند دلار شما را با قمیت کمتری خریداری نمایند.(یک سوم را به عنوان سهم خود بر می دارند و 70% پولتان را به دستتان می رسانند) با این راه خیلی سریع می توانید پول خود را دریافت نمایید. البته اگر فرد قابل اطمینانی پیدا کنید. ریسک این راه از همه بیشتر است.

برای پیدا کردن این واسطه ها می توانید در گوگل "خرید دلار AlertPay" یا"خرید دلار PayPal" را سرچ نمایید.به عنوان نمونه سایت در asia-exchanger.com قیمت خرید دلار AlertPay از شما، زیر 100 دلار، هر دلار 750تومان و بالای 100 دلار هر دلار 800 تومان می باشد.

دیگر شرکت های فعال در این زمینه:ecurrency-shop.com  ،  central-exchanger.com ، www.parsinic.com   www.ydc.ir  مبالغ خرید دلار را می توانید در سایت آنها ببینید.

هشدار: برای ورود به بانک های الکترونیکی حتما از پروکسی (فیلترشکن) استفاده نمایید. در غیر این صورت حساب شما مسدود خواهد شد. کافیه فقط یک بار بدون پروکسی به این بانک ها login کنید، این سایت ها متوجه ملیت شما خواهند شد و مطمئن باشید که حسابتان مسدود می شود.

 

چند تن از دوستان پرسیده اند که:اگر این بانک ها متوجه هویت ایرانی صاحب حساب شوند، و حساب را مسدود کنند، راهی برای به دست آوردن پول موجود در حساب هست؟

 

اگر حساب شما به هر دلیلی در این سایت ها بسته شد، باز هم می توان با صرف مقداری هزینه ، پول موجود در حساب بسته شده را به ریال تبدیل کرد. معمولا کارمزد استفاده از این سرویس معادل 50% دلار موجودی اکانت بسته شده می باشد با این شرط که حداقل موجودی اکانت بالای 100$ باشد! بعضی شرکت ها مثل www.parsinic.com این کار را برای شما انجام می دهند.          

                             توجه توجه 

 

در اینجا می وخواهم به شما بگویم که این سایت یک سایت معتبر جهانی است که علاوه بر ایران در خیلی از کشور های دنیا کاربر دارد. شاید اولین سوالی که به ذهن شما برسد این است که آیا پرداختی های این سایت حقیقت دارد و آیا اصلا برای این سایت می صرفت که به ازای 1 کلیک ا دلار به هر نفر بدهد، من با تحقیقاتی که کردم متوجه شدم که سیاست این سایت مثل خیلی از سایت های دیگر سیاست دریافت رنکینگ یا رتبه خوب و مناسب توسط کاربران است که به وسیله ی آن می توانند افراد و بازدید کننده زیادی داشته و به فروش اجناس و خدمات خود بپردازند علاوه بر این چنین سایت ها تحت قرارداد با سایت های مختلف هستند که از آنها نیز پورسانتی برای کسب مشتری می گیرند.

 

حال ما باید در نظر بگیریم که بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانیم شانس خود را امتحان کرده و با صرف 5 دقیقه و یا به مدت مورد نظر به سود مالی خوبی برسیم نکته دیگری که شما حتما می خواهید بدانید این است که آیا این سایت به قول خود وفادار است یا نه؟ من دوباره می گویم که اگر تا الان کسانی باشند که به 1000 دلار رسیدند ولی نتوانستند پول خود را دریافت کنند این سایت به این شکل تا امروز گسترش نمی یافت و بلاخره متوقف می شد   

 

نظرات 3 + ارسال نظر
wow چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

M.shafi پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://Shafi.blogsky.com

سلام
سرزدم

ممنونم از لطفت

محمد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

مادر تحریم و من ردیف کردم ما تو این مملکت هیچ کاری نمی تونیم کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد